Mitt Liv.

- Tråkig Söndag

Ja, det kan ni skriva upp att det är, den är så jävla tråkig, så jag vet fan inte vart jag ska ta vägen! Men det är sånt man får räkna med, man ska vila och ha sig tamme fan hela tiden, men om man inte vill det då? Eller kan vara lugn, utan måste ha något att göra hela tiden, då funkar inte Söndagar för min del! =/ Dom är värdelösa. Inser ni inte det, folk jobbar ju tom. på GUDS jäävla vilodag. Då var det ju nödvändigt att göra den! haha ^^

Och vart fan tog solen vägen? Den var framme för kanske en halv timme, men nu. Det är ju nästan svart ute igen fan, säg bara inte det börjar snöa igen, då vet jag fan inte vad jag gör. Det räckte med att jag fick skrapa rutorna på bilen i Fredags natt! Inte kul kan jag lova, fy fan va kallt det var ute. =/ Och på det hade jag datorn med mig, så jag trodde väl den skulle frysa sönder eller något! =/

Äh, har man tråkigt, finns det alltid något att göra. Och det har jag nyss gjort, fixat fram lite bilder på Björn Gustafsson, som jag ska lägga in i min lilla blogg! =) Så det så, för han är ju så charmig, och så söt i de där blonda håret med lockar. Haha, och de där leendet ska vi fan inte ens snacka om. Bena bär mig inte, skulle jag se han stående, då låg jag ner efter en halv sekund. (A) Och sånt kommer han nog få stå ut med ett tag här fram över.

image591
Vakterna i bakrunder, tar hand om några grabbar som inte fick komma för nära stjärnan.

image592
Lite effekter lär man ju ha när man är så stor som Björn. (A)

image593
Sen fick han ju äntligen flyga utan linor å grejer, så han blev nog glad.

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback