Mitt Liv.

- Har Missat Hur Mkt Som Hellst.

Jag tror på fullaste allvar att jag inte ens kommer ihåg vad jag gjorde sist, innan det förra inlägget ! ^^ haha ..
Men jag kan ju försöka iaf, för att se om det finns något kul att berätta ! ^^


Har umgåts mkt med Rikard på senare dagar, och det är verkligen kul, jag saknade den där tiden för tre år sen, men denna är bättre, för nu är även Marina med, och vi är vänner, kanske vi inte riktigt var då ^^ Sånt som händer. Men nu har vi riiktigt kul fan, har gått snart 6 veckor å varje helg har jag vart med dom, sen rikard på vardagarna då å då ! =) Riktigt trevligt fan..

Men igår vart det en luugn dag, och det var riktigt trevligt, vi slog på lite Svensson Svensson och slog oss ner i soffan, efter att rikard hade dragit i sig två påsar pulvermos, och typ 47 köttbullar ^^ haha .. Sen mådde nog inte han så bra tror jag, för jag kan fan inte fatta vart det tar vägen på honom. det är ju läskigt ! ^^ haha.

Idag blire nog kanske bara att träffa marina en snabbis, för hon ska på micken 30 års fest ! :O Får la se om man hittar på något med rikard ! =) På tal om den där festen, jag och marina var in i går, när dom höll på å ficka med kareoken =) haha, vi fick varsin mick, och började sjunga.. haha.. FYRA BUGG OCH EN COCA COLA =D HAHA



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback