Mitt Liv.

- Mobilfan På Lagning

Jadu, pappa ringde imorse och inte fan fattade jag va fan det var för fel på mobilen då. För jag trodde jag hade den på låg volym när man snackar. Men det kan du glömma, full va den på! Men inte fan hörde jag vad han sa för det! ^^ haha, kanske var lika bra men ändå! ^^ Så jag drog upp till Elgiganten och frågade va fan det är för fel på luren, så han skickade in den åt mig, och jag fick låna väärsta fula och konstiga nokian mobilen! ^ år sen man hade en sån ju ! haha.. Men nu har jag en, =D haha..

image614


Sen inte nog med det, så har jag vart och lämnat bilen nu oxå, så utan sån är man med! =/ Känns lite konstigt fan, haha.. ^^ Men det ska nog gå ganska fort hoppas jag, eller så äre väl nån dåre som ska föstöra mina dagar här framöver ! Men på torsdag, då kommer Marina hem, och då kan inte krossa dom! =) Då blire Marknad en sväng, se om man hittar på något åt morsan, eller så! :O haha ^^

image615

Comments
Newt säger:

Tjenaa!... fick denna länken av din Mor hähä.. tänkte på det du skrev, att du inte hörde din far i mobilen!... du hade inte Mp3 spelarens hörlurar på dig då!! ;) hehe....

Ha en fin dag!
Newt.

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback