Mitt Liv.

- Barnvakt!

Nu sitter man hemma hos Johanna för att hon jobbar, och Therese ligger naken i badet ^^ Funderar på att knäppa en liten bild! =) Det skulle vara lite roligt faktiskt! Eller vad säger ni? ^ Ronja och Tindra sitter bredvid mig, och väntar på att jag ska läsa en liten saga för dom. Det var länge sen man gjorde något sånt! haha. Men snart ska man göra det med.

Jag sov middag en liten stund idag, tills Johanna ringde och väkte mig igen, då var det istort sett bara åka och hämta Therese så hon kunde hämta Hannis hem nyckel ^ För hon hade ju låst. Illa illa. =P

Var in på Arbetsförnedringen idag, och redovisade mina jobb, träffade på Cathrin där inne med! =) Sen så drog jag och Johanna en vända, sen var det bara för henne och åka till jobbet =D haha, vissa har ju inte den möjligheten ^

Den 21 April, ska man iväg och undersöka sina tänder oxå, kommer nog gå där ifrån utan tänder, det kan ju vara en trevlig syn det med ^^ haha.
Och på torsdag ska man jobba på Willys, ska packa kundernas kassar, för att det kommer vara hur man folk som hellst!

Det märks verkligen att mitt bloggande har kommit tillbaka litegrann =) Känns sköönt som fan, och få skriva av sig lite!

Dagarna blir bara roligare och roligare för varje dag ! =) Iaf när man har Johanna med i sitt liv, då kan mkt hända har jag märkt! =) haha ^^


Nej, nu ska jag dränka Therese, sen natta ungarna!
Se U <3<3

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback