Mitt Liv.

- Friheten sitter fint nu va?

Jag måste bara uppdatera en gång, innan jag ska gå och sova lite fint, med min skadade handled! =/ haha ^ Synden straffar sig själv! =P



Vaknade imorse och var inte på den gladaste sidan, över min handled. Men så helt plötsligt vart jag överlycklig! =) Min käraste var inne, och heelt fiint var det verkligen. Har saknat honom massor, och det finns inte ens ord till att beskriva min känsla jag hade då jag såg det! =) Jag fick tom. tårar i ögonen, så jäävla glad vart jag! Och just att han verkligen svarade oxå, hade sina spydiga kommentarer till allt. Åh, jag saknar massor av sånt! =P Du är det bästa som finns vännen, glöm aldrig bort det. Varje dag i drygt tre månader har jag tänk på dig, kastat en liten tanke om dig. När jag hade det svårt, viste jag att det fanns en som hade det sämre! =( Men snart är allt över hoppas jag. Och jag vet att din vilja och styrka tar dig igenom detta, med hela livet i behåll. =) Så friheten just nu måste vara riiktigt skönt!






Och nej, ligger inte sömnlös över dig ;)

Comments
Sophie säger:

Tjena. Jo fan det är bara bra. Väldigt länge sen :P Hur är det själv? Bor du kvar i ludvika?

Postat: - URL/Blogg: http://sophellsing.blogg.se/



Tobias säger:

Tja bli medlem här http://www.gratis5.se/user/register/tobias

man kan samla poäng o sedan få presentkort helt gratis :)

Postat: - URL/Blogg: http://www.gratis5.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback