Mitt Liv.

- Ovako i sommar.

Nu har jag äntligen fått mitt besked, om att få ett sommarjobb, eller ja, 10 hela veckor på Ovako har jag. Och alla ni som var med mig då, vet att inget annat än blogg.se fungerar på deras datorer, så det blir ju att man får blogga lite extra, så ja. =) Heelt perfekt, då blir den full med skit igen, och saker som jag egentligen inte förstår själv. =)

Ska iväg till Nisses sen, och inhandla nya gardiner, dom kostar väl runt 200-300 kr. Men det är sånt man får räkna med när det inte är billiga nisses längre! ^ haha, sen blire hem och torka mitt fönster, sen har jag ju på nå konstigt sätt lovat morsan att göra lika i köket med, å jag gillar inte riktigt de där fönstret, för man måste snurra det, å på tredje våningen är det inte kul alltså! =P


Comments
Jennifer säger:

Grattis vill jobbet vännen!

nej nu står det vrkligen inte på och jag skulle bara tacka och buga om det snart kunde ske. Men pyret där inne verkar har bestämt sig för att stanna en stund till. Kanske tycker all pepsi och gotte är för gott för att lämna magen :)



Haha, givetvis kommer jag ihåg kupolen. Var där och sprang var och varannan dag. :)

Postat: - URL/Blogg: http://familjenjanssonostby.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback