Mitt Liv.

- Vek På Uppdatering.

Jag är heelt värdelös på att uppdatera. Jag vet inte vad det är som gör att jag inte orkar, eller har tid! ^ För jag sitter ju bara å fjantar mig om dagarna, så jag borde väl ha all tid i världen tycker man. Men nej, så är inte fallet! Har massor och göra, även om det kanske inte är viktigt, så gör jag iaf saker. Försöker skaffa mig ett jobb, är väl det som ligger högst upp på listan!
På tal om jobb, jag har nog kanske fått sommarjobbet på Ovako =) Sköönt, då blir det nog mkt uppdatering, skulle jag tro! med tanke på att dom varken har msn eller bdb på datorerna där ^ Det är ju där jag då sitter och muppar mig på bloggen ^ Uppdaterar om allt, det är väl lika bra det!

Nu har jag precis klickat hem säsong fem av One Tree Hill, så snart kommer väl den oxå, ska ni se! =) haha


Det har gått och blivit fint väder på senare dagar, skönt ute, så vi grillade idag ! =) Men fan så det blåste!

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback