Mitt Liv.

Borlänge runt 2.

Drar till Borlänge idag, efter att Sara slutat skolan. Vet inte om jag ska in i kupolen, men vet iaf att jag ska till Ica Maxi. Lätt, fast egentligen skulle jag behöva mig lite nya kläder ^^ Men finns inget som passar en sån snygg brud som mig. Bara massa konstiga kläder dom har börjat med, och sen då? Hösten är väl det värsta som finns. ^^

Ska nog sno morsans tv nu, och glo på lite film tlls hon slutar, orkar inte göra så mkt annat! Men fan, har sett alla ina filmer hundra gånger, skulle va kul med lite nytt. (A)



Comments
ebba säger:

konstiga kläder de börjat med? mode, mode bruden. storleken på modet klär väl inte din kroppstyp helt enkelt. så kan det vara.

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback