Mitt Liv.

Dagen planerad.

Yeah. Först äre ju bara jobba som jag ska, sen ska lilla pärlan in på verkstad. Dom ska fixa min olje läcka. ^ Morsan betalar, tackar i födelsedagspresent. Mkt trevligt, kanske jag slipper tanka bilen med olja, blir lite billigare. hehe, eller jag hoppas det iaf.

På tal om bilen, när jag åkte till jobbet imorse, så fick jag ett stenskott på rutan. =/ Jobbigt, har fan nyss bytt ruta ju. haha, ska ringa farsan sen å höra hur fan det vart med den där garantin ^

Sen iaf när jag har lämnat in bilen, så ska jag träffa Johanna å gänget =) Vi ska ut på en fotorunda, så skulle Sara och Therese med oxå.. =) Sen skulle vi se I Taket Lyser Stjärnorna. Den är faktiskt ganska bra.

Sitter iaf nu och lyssnar på musik, via mobilen. Så snart har jag väl inge batteri kvar, men va ska jag göra. Inte en enda internet sida funkar, mer än bloggen ^^ haha






Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback