Foto.

Fotografering på Johanna.

Fy fan, igår var det verkligen inte min dag =/ Jobbandet slutade med att bilen gick sönder, vet inte om det var lådan som rasade ur den ^^ haha, jag säger då det. Komiskt!

Drog iaf hem till Johanna efter att jag lämnat in min bil. Så var det bara att vara där i en timme, för hon skulle klä på sig å dona. Drog till Gränges sen iaf, och fick några bilder tagna typ 318 eller så. =) Och jag tyckte det var bra många som vart bra. Men iaf var det några Johanna själv var nöjd med. Fiint!

När vi åkte därifrån, och skulle hem. Ja, då hände nått med bilen, så Dahlin fick komma och hjälpa oss. =/ Fråga mig inte vad som hände, men nått var det! =)



Sen körde hon ut Sara till Smen, och sen vare bara hem och sova.

Nu sitter jag på jobbet, och har en garage bil, gillar inte det. Dom är så nya å fresha. =/ Och alkolås på den oxå. Så måste blåsa varje gång jag ska starta den. haha ^^ Huuumoooor!







Comments
Sissi säger:

fina bilder!

Postat: - URL/Blogg: http://enligtsissi.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback