Mitt Liv.

Fredag, konstigt.

Det känns lite konstigt att sitta här hemma när det är Fredag. Fan, vid de här laget brukar jag sitta på jobbet. Och måste erkänna, jag saknar det redan, iaf just nu. Inte i morse när jag vaknade kanske. ^^ haha. Men är väl bara vänja sig med det tror jag. Men det har vart trevliga 13 veckor, dom kanske inte har haft så mkt inbokat, men fan vilken upplevelse det har vart. =) Vissa dagar har vart roliga, andra lite tråkiga. Men i helhet har jag haft kul och det vart trevligt. Skit goa arbetskamrater.

Just nu håller jag på och tvättat, måste för att få kläder rena ni vet. ;) haha, satt nyss på lite kaffe, så johanna piggnar till när hon kommer. haha, och lilla Tindra är med oxå, så får la se vad som händer sen. Undra när min tvätt är klar, så jag kan kasta i en till.
Sara dyker väl upp runt 2 nån gång sen kanske, minns inte riktigt. Men det är sånt som märks, när det står nån bakom ryggen på mig. haha, jag hör inget när jag sitter här, för jag poppar musik. Och nu kommer min mamma få ett frispel när hon läser detta ^^ haha, men det kan jag ta! =)

Ska väl åka ikväll nån gång runt kvart över fem, halv sex. Så man kommer dit i tid, och får en parkeringsplats. haha, och dom berättar va fan det är man ska göra. haha. ^^



Godmorgon. ^

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback