Mitt Liv.

Fredag.

Idag efter jobbet ska jag bara hem och hämta lite stålar, sen ska jag hämta Sara. Så det bär av till blge! Jag ska kolla efter nå nya kläder känner jag, måste ha nå nytt.. Det är ju dop imon, kan ju inte komma i mina mjukisbrallor inte. ^^ haha, får se om man hittar nått.. Nya skor skulle inte heller sitta fel, med tanke på att sul jäveln håller på å lossnar.  =P

Sen senare mot kvällen vette fan va man ska göra. Om det blir dåligt väder blire nog bara hemma.. =)

Igår var jag och Johanna ute en vända efter att hon sluta jobba. Mkt trevligt, satt och diskuterade skit gamla reklamer ^^ haha, kommer ni ihåg denna: Halloo Kaj, Nämen tjeja Bojen! =D HAHA, den satt vi och asgaravade åt ! ^^ Mkt trevligt!



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback