Mitt Liv.

Grabbar - Inget bra.

De där lät sjukt. Men en förklaring kommer snart!


Sitter och kollar lite gamla blogg inlägg på min lunar, och hittade ett ganska så komiskt. Den 10 Nov 2005 har jag skrivit: "Är du tänd på Rikard eller?" Minns inte vem personen var som frågade de där, men kan lätt säga att det var Heed den menade. Och bara för att jag umgås med pojkar, så ska det vara nått annat än vänskap.

Det är lika nu, går rykten om att jag skulle va döds kär i den där Dahlin, va fan är det som händer med världen? Seriöst! Sjuka saker kan komma på, men kan ju bara säga en sak. Den som har sagt det är skiit kär i han själv. Det kan jag nästan sätta 1000 spänn på. Av vilken anledning skulle man säga så annars? Om man inte kände nån form av hot, av mig! =/ Alla mina RIKTIGA vänner vet att vi knappt går ihop. Så hur kan ens folk tro nå sånt? =/


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback