Mitt Liv.

HAHAHAHAHAHAAAAA

Hejsan!
 
nu är det så här att jag skulle vilja anmäla ett blogginlägg från mariellesjelin.blogg.se  2009-08-22 @ 20:54:07 
 
och det är bilden som hon har lagt ut. och den är riktat till mej och hon försöker att få folk att tro att jag har kapat hennes porrigt.se sida. 
och hon lägger ut den överallt, och försöker få alla att bli osams med en... och då undrar jag om ni möjligtvis har tillgång till att ta bort den eller så? för så som hon håller på är inte tillåtet och det är inte första sidan hon har slängt ut den på. och jag har fått anmält den flera gånger... så jag hoppas att ni kan göra något åt den, för annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra....



1. Varför kan dom inte stå för saker dom gör? Som finns svart på vitt!
2. Vad gör ens personen inne i min blogg? Måste ha ett mer intressant liv än den. =)
3. Jag snackar ju bara skit, så finns väl inte så mkt här inne å läsa? ;P

HAHAHAHA, det är så komiskt så jag kommer avlida av garv snart! =) haha, ett gott skratt förlänger livet. Och jag kommer lätt leva tills jag är 150 år. =) HAHA, iaf pga detta. För det är så patetiskt! Men men, har man inge annat att göra. Är det klart man ska förstöra för folk som har det bättre =) haha..

Sen att jag försöker få folk att bli osams med dig? Knappast, du lyckas så bra själv! =) Inget jag behöver lägga ner energi på. Finns nog ingen som betyder mindre för mig, än du! Så ge mig en bra anledning till att försöka få alla emot dig? Jag vet att jag skulle lyckas om jag försökte, men orka lägga ner energi på sånt! Öh, nej!

dubbelmoral och konflikträdd! =D

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback