Mitt Liv.

Hem ljuva hem.

Efter att jag slutade jobbet så drog jag hem, och började städa mitt rum. Fy fan va damm det var här inne. Det är fan inte sant att det finns så mycket damm. Men nu är det borta. Sköönt det. Ska fortsätta tvätta lite kläder imon. Eller ja, blir en hel del! =) haha, måste ju få det gjort. Känns inte som att jag har så mkt tid till det denna helg.

Ska jobba på klubben imon med Sara. Ska bli väldigt intressant om hur det kommer bli. Halva partyambulansen spelar, så det blir nog ett fint drag där borta. Ska väcka hela döda Lernbo =) haha

Sen på Lördag så ska jag på bröllops fest. Moster oster gifte sig ju tidigare i sommar, och nu blire en fest. Det blir nog bra mkt folk där med. Trevligt!

Ska snart dra ut till Johanna. Ska se lite film, och muppa lite på datorn! =)

Sitter nu allafall och kollar på Våra Bästa År. Haha, hundra år sen jag såg det ju. Var ju tvungen se när Kate visa alla vem som egentligen var Stan. =) haha, det såg jag för första gången för 5-6 år sen! haha, vi ligger lite efter.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback