Mitt Liv.

Hinner med ett snabbt.

Jag skrev ju i det tidigare inlägget att jag skulle till DSG, men där vart det inte så mkt handlat med tanke på att dom slutat tillverka sånt som jag skulle ha. =( Sånt är livet, man kan inte få allt man vill ha. Och det begär jag inte heller, Sen var jag upp till Elgiganten och satte sprätt på lite pengar, ett skit snyggt data ljud =) haha, bild kommer här nere, lånad av Elgigantens hemsida, och sen ska jag lägga upp en på mina egna, så ni får se dom, i mitt rum! =) haha..

Ska dra på bio om 30 minuter. Får la se hur bra den Beck filmen är. Spelar väl kanske inte så stor roll om hur bra den är. Köper den ju ändå efter att den kommer ut. ^^ Med tanke på att jag har alla andra. Så kan ju inte ta dom som är bra bara.

 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback