Mitt Liv.

Idag blire bakning.

Idag ska jag och min mamma baka massa saker! =) För imon kommer folket på fika, och jag får mina första presenter. ^^ haha. Så trevligt. Eller ja, kan ju hoppas på det iaf! haha.

Ska försöka hinna en vända på stan oxå, så jag får köpa på mig den där bilen till lilleman =) Han kommer bli så glad så. Sandra hon har anlitat mig som fotograf på Lördag =) Ska bli så kul, får se hur alla korten blir. Självklart kommer jag uppdatera bloggen och visa lite bilder =) 

På tal om massa firanden å grejer, så har jag för mig att Marcus fyller år imon, va blir den stollen om inte 20 år! Jag hoppas jag har rätt nu, annars kan det bli pinsamt ^^ haha 

Ska se om jag får hämta bilen idag, och att den är lagad, då kan jag äntligen städa bilen på alla olje papper jag har i hela baksätet ^^ haha, så hemskt! Stinker i den där bilen. haha. Dom skulle även ta en titt på min bromsolja. Så får se om den oxå läcker eller om det bara är nå annat fel. haha 


 

Comments
sofie säger:

sv: tack :P hehe Det är bra :) hur är det med dig? =)

Postat: - URL/Blogg: http://sofieantonsson.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback