Mitt Liv.

Jobb, jobb och åter jobb.

Nu sitter jag tillbaka i denna sköna stol. Varför har man inte en sån här hemma, den är lite mindre än den jag har, men fan så skön den är. =)  Haha, Den jag har hemma tar så stor plats att jag knappt kommer fram till datorn ^^ Eller så är det min konstiga mublering i mitt rum som gör det svårt ^ Men så måste det se ut, för annars får jag inte plats med något annat, och TV:n kan jag inte flytta då räcker inte sladden (A) haha..

Vet inte va jag ska hitta på idag, får la se hur det blir när jag slutar. Ska lägga in ett förslag åt Johanna, att vi kan ta lite bilder på hennes barn, som hon sen kan ha kvar resten av livet =) Så kan vi fota henne nån dag då hon är barnledig, det är lite lättare att koncentrera sig då. Annars måste man ha koll på dom med. Få se hur det blir =) Tror det skulle va jätte kul för dom.

Tänkte jag skulle fixa lite fler bilder på Sara, men jag vet inte. Får se om det är någon mer bild som faller mig i smaken. Alla va fina på sitt vis. Men jag föll för dom jag har i bloggen redan. =) =) <3






Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback