Mitt Liv.

Lämna in bilen idag.

Idag ska jag lämna in min lilla bil, så den blir lagad. Ska inte behöva tanka nå mer olja efter detta. Blir ju dyrare det än bensin. Så dom fixar min bil imon, så jag får kanske hämta den efter jobbet imon, eller efter jobbet på Torsdag. Får la se hur snbba dom är. Kan ju hoppas jag får den imon. =)

Ska ta mig upp på leksaksaffären någon dag i veckan oxå, och köpa paket till lilla Hugo, som har dop på lördag =) Vet precis vad det är jag ska köpa, och tror jag tar med mig Sandra för säkerhetsskull. haha, så hon inte får ett utbrott sen. ^^ haha.

På torsdag då blir det bullar å tårta hemma hos mig =D Gott! Ska baka lite med mamma imon, så vi får lite gotti gotti.

Nu är jag hungrig, så det får ta och bli frukost någon gång. =) haha

Se U !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback