Mitt Liv.

Måndag, sista veckan på Ovako.

Idag börjar den sista veckan på Ovako, så sköönt! =) Fast sen då? Vad ska jag göra då? Har ändå vart ganska skönt att ha något att göra dessa 13 veckor. Och dom har gått fort, känns som jag nyss började fast ändå inte. Jag vet inte ^

Vi ska börja rensa ur alla arkiv, för dom ska flytta runt lite, så dom måste nog rensas oxå. Men det fixar vi. =) haha, stora starka kvinnor! =D Ska ut på första rundan idag med Kalle, få se hur det går ^ Sen efter lunch så har jag inge mer, då blire bara till att rensa.. haha

Efter jobbet ska jag nog ta mig en vända till glasmästeri! Måste se om dom tänker göra nått åt min ruta. ^^ haha, första dagen jag hade lagat den, då fick jag ett liiitet stenskott. Få se om dom gör något åt det ^^ haha.

Sen imon ska jag nog ta och dra till DSG vid Dollar, och kolla om dom har ett nytt glas till mitt ena X-ljus ! ^^ För det börjar rosta fint, och det blir sämre och sämre, hela tiden. Så måste försöka laga det, och mina dom ljusen kostar typ 1500 kr st! =/ Inget jag har lust att köpa ett hela nytt! ^^ haha

På fredag är jag iaf ledig, så jag får mig en tidig helg. Sen så ska jag jobba på klubben på fredag. Ska hjälpa pappa och dom, det är nån fest dom ordnat! =) Mkt trevligt, jag och Sara ska vara där. Ska se om johanna ville va med hon oxå.. =)

Ska kila nu!

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback