Mitt Liv.

Näst sista veckan.

Då är jag inne på min 10:de vecka, och näst sista. Ska nog bli lite skönt och få kliva av detta sen, men samtidigt kommer jag sakna det. Det är ju alltid skönt att få göra något vettigt om dagarna, samtidigt som man kanske vill ligga hemma en dag, av 5 ^^

Men nu ska vi inte diskutera det. Utan tänkte jag skulle berätta lite om fotograferingen igår. =)

Första rundan var vi uppe vid utskiken, men där var inget ställe hon ville va på. ^^ Så vi drog ner till rampen, och fotade lite där, vart en hel del grymma bilder. Mkt bra. Sen drog vi till grängen till dom där fula traktorerna, och hon bytte kläder, så det vart mer rock. Dom bilderna vart riiiktigt fina faktiskt.

Tack Sara för ett underbart slut på dagen ! =) <3<3






Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback