Mitt Liv.

Now i'm back.

Nu ni era jäävlar, är Määggiiie tillbaka och ska göra Sverige osäkert!

Om ni funderar på varför jag vart borta ett tag, så äre inte för att jag har tagit livet av mig, utan snarare att jag skaffade mig ett sånt. Under en lite kort period. Haha ^ Nejdå, jag vart ju avstängd, igen! Det räckte tydligen inte med en gång. Skulle det ske en gång till, så hade det blivit en polis anmälan. Och det hade vart kul, för då hade jag kunna gjort en tillbaka. Har mkt att lägga fram där! =) haha

Ska på bio med min kära mor ikväll. Ska se Beck - I stormens öga. Ska bli trevligt, var nog sist på bio med henne när vi såg Göta Kanal 2. Och det är ju ett tag sen, för snart kommer ju trean.

När jag slutar idag, ska jag dra till DSG, och sen elgiganten. Ska strö lite pengar omkring mig. Har inte gjort det än! haha, har inte ens rört mitt konto med nästan 20.000 på. Sug på den du, soc-barn! =D haha

Var hemma hos Johanna igår, satt på balkongen med datorn, fanns ett snabbt och bra bredband där! =) Kanske ska göra om det fler gånger, efter bion ikväll eller så. Har ju bara en dag kvar på jobbet. Och då kan man vara trött. Eller så kan vi ta det på Torsdag. Då kan vi göra det trevligt ute på Ballen ^^ haha

Imorse hade jag en kul stund på Facebook, men tror inte en viss Dahlin tyckte det. Haha, däremot Johan han är ju lite rolig han! ^^ haha.

Nu är det fika! Höres senare, ska berätta lite om filmen då! =)

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback