Mitt Liv.

Ojoj, Stackar männsika!

Tänker inte längre vara lika fjantig som Anette. Tänker därför namnge henne, och fortsätta den så kallade blogg fighten! Inte mitt problem att hon har något emot mig. Jag har ju svart på vitt vad hon gjort. Men hon kan ändå inte stå för det! =/ Tycker det är tragiskt. En så kallad vuxen människa, som inte ens står för sina fel. Inte vet jag vad det är för fel på henne då? =/

Och kom inte och säg att de där fina blogg inlägget inte var till mig, eller iaf en av dom, med tanke på att du skrev DOM! Sen vet inte jag om du gjorde så där mot mig för att du var förbannad, men då kan man säga det. Istället för att neka det. Jag mena, jag vet ju att det var du. Du dumförklarar ju bara dig själv hela tiden, genom att neka det! Kan lägga ut bilden en gång till, så du har nå mer att anmäla. Och så att annu fler ser vad det är du har gjort. Inte mig emot, med tanke på att det inte var så svårt att få tillbaka bloggen! =P

En sak till, de där med att vända alla emot dig! du snackar inte om dig själv heller. Hade detta aldrig hänt, hade inte Coffe kastat en ölburk på min ruta, så den sprack. Och så vidare!
Så snacka om att vända folk mot vem, tycker jag du kan göra i din egen spegelbild!

När man ändå inte har nått att göra på jobbet, kan man ändå hålla på med sånt här. Fast jag får ju betalt, till skillnad från andra! =D


Comments
Sara Gunnarsson säger:

hahahahaha Go girl ;)

get down to the fucking street and fight ;)

Postat: -



Marielle säger:

SV; OM? Står man inte för saker. Får man skylla sig själv! =D

Postat: -



Anette säger:

Haha fortsätt du, bara du som inte verkar ha nå liv och tycker det är kul att göra livet surt för alla. Sist jag kolla så var detta mellan dej och Mej och inte mellan hela sverige typ. Men det är väl så när man måste ha medhåll från allt och alla;-)Men jag tycker fortfarande att det är lite roligt eftersom både du och jag VET att jag var med dej när allt hände, tro vad faen du vill. Och fortsatt i din takt du bara ;-) oj jävlar nu vart jag patetisk också Maha

Postat: - URL/Blogg: http://alexandersen.blogg.se/



Marielle säger:

SV till Anette: Klart som fan jag har ett liv, men har man ett jobb och det är tråkigt, måste man roa sig med något! =) Plus att det är extra kul när man kan göra det, OCH få betalt ! ;) Ja, klart det är mellan dig och mej, har inte sagt så mkt annat heller. =/ Nej, å så vitt jag vet är inte hela sverige med heller =/ Ska hon säga som fick en av sina polare att kasta sönder min ruta på bilen! ;) Det var moget, jääävligt! Ja, klart som fan jag vet det. Men sanningen är ju den att inte vet jag om du hann göra det efter att jag åkt, för att hämta dig, tar inte så lång tid att böta lösen. Ja, klart jag gör. Tänker ju inte gå över i din takt heller.

Postat: - URL/Blogg: http://mariellesjelin.blogg.se/



Sara Gunnarsson säger:

OMG, hahaha Vad fan är det för fel?

Hon kan inte ens stå för saker och ting! det är ju sjukt. Och om hon var med dig den kvällen. det tar ca 2 till 3 minuter att byta lösenord! hahaha om ens det .. shit alltså xD

Postat: - URL/Blogg: http://gunnarssonsara.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback