Mitt Liv.

Samling på parkeringen.

Igår när jag drog från jobbet var det bara att dra till Johanna och försöka få ur hennes batteri i bilen, men det gick inte så jäävla bra, med tanke på att jag bara hade verktyg till att få bort plus och minus, inte själva batteriet ^^ haha. Så det var bara till att köra upp henne till sin morsa, sen dra vidare till stadsparken, och träffa Sara hennes morsa, och hennes kusselito. Sötungen =)

Drog sen hem tog det lugnt och kollade igenom alla kort jag fått hem. Sen var det vidare upp till Johanna och dom igen, så Annelie kunde få ett kort på Hugo som hon ska sätta i en ram. =) Mkt vackert. ^^ Och sen hämtade jag Sara.
Drog ner på stan, och tog några vändor. Träffade på Therese och vi vart kvar på parkeringen. Sen kom mupp efter mupp ^^ Rikard, Walter, Simon, Hansen och Ingemar, sen lite outsider var Kim, han stod bakom oss.. ^^ Sen hade vi radat upp oss så fint efter hela vägen, så det var en bil från nå annat land som inte kom dit han skulle ^^ Så han var tvungen att vända lite snyggt mitt framför oss. haha, =)

Var hemma runt 12 någon gång, och skönt som fan vare när jag skulle sova, för då somnade jag på en gång, och sov till klockan ringde =) SKÖÖÖNT!

Idag är det fredag, och kanske lite kort som ska tas på Ronja, och Tindra =) Det blir nog kul, tror dom skulle tycka det oxå. =)

Får se hur dagen slutar. ^^





Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback