Mitt Liv.

Sista dagen.

Nu är snart sista dagen på Ovako avklarad. Men sen då? Vad har jag då att gå upp till? Inget. Och det kommer bli tråkigt, men jag drar hit nån dag och hälsar på nästa vecka redan.. =)
Har setat och arbetat intensivt från det jag kom imorse, till för en timme sen kanske. Sen hare vart så här slött som alla andra dagar. Så denna dag gick fort som sjutton. Var ju tvungen till att va med i morse då och lära Kjell de där nya, plus att vi fik ett Rek som skulle ut. haha, och då vare bara kalla in gamla postis. ^

Detta blir nog det sista inlägget jag gör från Ovako, sen blite väl kanske inte så mkt skrivet igen, om man kollar alla mina inlägg så är dom flesta från Juni, Juli och Augusti. Både i år, och förra året, då jag oxå var här! haha. Men ska försöka nu att uppdatera mera hemma. Har inte tyckt om att setat vid datorn hemma för mitt ljud till datorn har ju pajat, men igår köpte jag mig ett nytt så då kan jag sitta där! =)

Blir lite bilder när jag kommer hem.. Nu äre fika. Så vi hörs senare. Ska nog ut till Johanna ikväll. =) =) =) Ska väl surfa lite, å se film!

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback