Mitt Liv.

Ska ta och berätta lite om igår.

Efter att jag slutade jobba, vilket var ganska skönt igår. För igår var det en sjuk dag på jobbet ^^ Jag hade kunna somna stående. Men ah, jag drog tillbaka till stan, och hämtade upp Sara, för vi skulle till Blge. Jag hade planerat att jag skulle handla kläder. ^^ (kom dock bara där ifrån med tre par trosor, och två leggings ^^)
Men iaf, väl där började vi springa runt som alla andra dårar, hittade dock två tavor jaf ville ha, kostade bara 1700/ st =P Men det kostar att ligga på topp har jag hört. Men dom vart aldrig mina. haha, sen så vandrade vi vidare. Va in på Cubus. Och Sara satte dit 4 st snattare, mkt roligt var det. haha ^ Man borde få nått för det. Eller?

Aja, drog tillbaka till stan igen, och hem till mig, såg på en film, Stay Alive. Den är ganska bra för att vara en skräck. =) Inget jag klagar över, mer än när hon dyker upp så plötsligt ^ haha, sen ringde Susse och sa att hennes bil var snodd, vilket jag trodde hon skoja om först. Men nej, så var inte fallet. Så vi drog ut och letade, sen ringde hon igen och sa dom hade hittat den. Så vi drog upp dit där den stod. Och det var ju inga mindre än pundarna som snott den. =/ Idioter. Sen började de spö regna typ. Å Jag var redan död, så jag körde hem Sara och drog hem och sov. Fy fan va skönt det var ^^ haha




 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback