Mitt Liv.

Snart över.

Ska snart dra med posten, till posten på torget ^^ haha, finns ingen stad här (A) Sen bär det upp för att hämta Sara, och vidare in till stan för att möta upp morsan utanför verkstaden. Sen äre bara att dra bort till Johanna, och be för att det inte ska börja regna eller snuska! =/ Som det alltis ska göra när jag ska göra nått jag tycker är kul. haha.

Så jag hoppas verkligen det blir fint väder, eller iaf inte regnigt. Så får vi se hur bilderna blir och se ut. =) Kanske får se ett smakprov senare ikväll/natt. Vet inte än om jag orkar eller har tid med att lägga in dom ikväll, men kan ju iaf försöka. får se vilken tid jag kommer hem. Johanna är ju barnledig, så man kanske hittar på något bus =) haha.

Imon ska iaf Sara sova hemma hos mig, för vi ska ha filmdag på Lördag, så kanske vi drar ut på kvällen eller nått. Då morsan kommer hem. För då är ju TV:n hennes ^^ Bara acceptera, hon har ju sina kriminal program å hund program att förlja, och alla andra konstiga serier ^^ haha

Nej, ska väl ta och klistra ihop breven nu, och dra mig vidare. Hörs sen / eller imon!






Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback