Mitt Liv.

Sthlm, eller inte.

Jag vet inte riktigt hur det blir med de där. Sara vill att vi ska åka, men jag känner inte för att göra det. Det är min födelsedag, och jag bestämmer vad jag ska göra till 100 % Så det så! ^^ Men fan, har missat de där alla år, och ville verkligen att vi skulle åka iår, men nej! Var viktigare med Vattenfestivalen.

Och idag så hade man möte med inköpschefen. ^ och det gick väl bra, hon köpte idén vi hade. ^^ Men jag får köra ut posten en vecka till efter denna, så det är väl bara lyda order. haha, Men sista veckan är jag bara med som moraliskt stöd. haha ^^ eller va man ska säga.






Comments
Sara säger:

Va är det då för idé du sålt till henne?? :)

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback