Mitt Liv.

The Voice 09.

Jag som skulle dra till sthlm i helgen med mina bästa vänner, trodde jag. Men den ena banga efter den andra, så jag skiter i att åka. Tråkigt. Det är ändå min födelsedag. Men nejdå! Jag ska minsan sitta hemma och ruttna. För inte fan tycker jag den så kallade vattenfestivalen är nå intressant. =/

Idag när jag kommer hem ska jag och morsan dra till Lena, och kika in deras nya hund, ska la se hur den ser ut, dom säger den bara väger 11 kg nu, och att den blir hur stor som hellst. Vem orkar gå ut och gå med en sån? =P haha, inte jag iaf. Eller jag går inte mer än till bilen ändå ^^ haha

Imon när jag kommer till jobbet, hinner vi nog bara börja med posten, sen äre möte som gäller med Elin. Får la se hur det slutar med det, jag anser ju att detta kommer bli 100 gånger värre än det redan är. Men det är hon som bestämmer, men vi har en ny idé vi ska försöka sälja till henne, och det kan jag lätt hålla med om att det kommer bli bättre. Men som sagt, hennes val.

På torsdag eller fredag beror på när Mathias vill hämta barnen, så ska jag och Johanna ut på en runda med kameran. =) Ska bli kul och se hur hon beteer sig framför den, har ju sett Sara nu. Så blir lite kul faktiskt.

Nu lr jag snart dra, så jag kommer ut på den sista rundan, och sen drar jag nog här ifrån. Får se om det blir tidigare eller inte, har inte bestämt mig än. Beror på när Kjel kastar ihop posten åt mig ^^ haha. Man har ju servic, även fast man är sommarjobbare ^^ haha..

Men ah, ett inlägg när jag kommer hem ska jag väl kunna fixa iaf!





Comments
Anonym säger:

Vi drar till sthlm på lördag :D <3

Postat: - URL/Blogg: http://gunnarssonsara.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback