Mitt Liv.

Torsdag & Fredag.

Vet inte rikigt hur jag ska börja detta ^^ Men det har vart galet i två dagar. Sjuuukt kul har jag haft. Har nog aldrig känt mig så levande som dessa två dagar.

I torsdags så var jag ju som skrivet innan ute till klockan var runt 12, då var jag fett dör när jag kom hem ^^ haha, ska visa lite bilder längre ner här.

Och igår så var jag ute med Therese och Madde en vända, sen kom Lalla. Och sen vare kört när Dahlin började flörta ^^ haha, skoja bara. Vi körde lite som vi alltid brukar göra =) Kan va underhållande ibland, och ibland inte. Men det är så vi är. Kul hade jag iaf, var hemma runt halv 4 någon gång. haha ^^

Nu sitter jag här, ska kasta på mig lite make, sen klä på mig, och vänta på att Therese kommer. Så ska vi dra hem till Linda och käka lite, eller nått sånt ! haha, sen ikväll blire väl stan igen. Mkt trevligt. Hoppas på mkt kull folk oxå.


Rikard Heed

   


Hugo Marcus Dufström

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback