Mitt Liv.

Två veckor kvar på jobbet.

Idag börjar verkliga nedräkningen. Min förlängda tid, jag som skulle ha slutat i fredags, fick mig två veckor till. Blir nog bra när lönen kommer. Men det blir nog lite långtråkigt nästa vecka, då jag bara ska hjälpa Kjell. Dvs. inte köra ut posten, utan det ska Kalle göra. Så får se vad jag ska sysselsätta mig med, kanske får lite mer jobb denna vecka, då Jörgen kommer tillbaka, och kan bestämma om dom ska kasta massa skit i arkivet ^^ haha.

Jadu, helgen har väl vart på sin höjd helt fittig! Men det är sånt man inte lägger så mkt energi på. Men ah, det var ju min födelsedag. Och den vill jag hellst glömma. =/



Jag ska knäcka knäskålarna på dig, knäa dig i pannan, dra dig i håret, slita dig i örona, spotta dig i ansiktet, skratta och gå. Och du ska inte våga öppna käften en gång till.

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback