Mitt Liv.

Väggen eller psykbryt.

Går jag snart inte in i väggen så får jag ett stort utbrott. Hela den här dagen har bara jävlats med mig. Först alla fakturor som inte hade nå ordernummer. Sen alla fakturor som ska scannas in, sen alla andra jääävla fel. Det märks att det är sista dagen. Då ska allt jävlas med en. =/ Snart kommer iaf Kalle och ska köra ut posten. För jag slipper det. Jag har lämnat tillbaka alla mina nycklar. Så det är klart nu. =)


Jag var ju på bio igår, såg nya Beck filmen. Den var heelt klart sevärdig! =) Gundvall är ju bäst, och den där jääävla grannen ^^ haha, Han är ju inte klok. Ni som alla har sett sista filmen den där I Guds namn, så vet ni att grannen flyttar ner en våning, och det är klockrent ^^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback