Mitt Liv.

Bravo.

Det är Torsdag och här kommer Kalle kanin, för att köpa nå gott åt sin lilla kusin. Har ni tårtor med grädde och morötter i, här på detta konditori?

Imorse så kom Johanna förbi här, så vi pröjsade lite räkningar åt henne. Och käkade frukost. Sen hoppade jag in i duschen, och gjorde mig klar. Så drog vi upp till hennes mor, där hon la på sig ansiktet. :P haha ^^ Och fixade peruken. (A) Drog vidare ner på stan och mötte upp Jossan, så vi kunde dra till Engel och fika. :) Trevligt!

Sen när jag kom hem, så vart det stor städning, fy fan. Rev tom. bort min soffa som ligger under sängen, och dammsög riktigt noga. :) Jag är så duktig så! (A) Sen så vare bara trycka ner alla 5 kuddar i sopsäckar, så dom kommer iväg till tippen. Tvättade även två maskiner. Sen slog jag ner mig i soffan med morsan, och kollade på Flickan som lekte med elden! =) Lika bra denna gång med, som förra. :)

Nu sitter jag här med min Bravo Juice- apelsin, äpple & mandarin. Den är mkt god må jag säga!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback