Mitt Liv.

För två år sen igår.

Igår var det två år sedan som man flyttade hem med all packning från sthlm tillsammans med Anette. Och när jag tänker tillbaka på den tiden så kan jag faktiskt skratta. Vilken normal människa packar en stor sportbag, en datavästa, en ryggsäck, och en kasse fullproppad med saker. När man ska åka buss och tåg hela jäävla dagen? Det var bara min packning, Anette hade lite mindre. Men ah, som sagt. Man kan verkligen skratta åt det, för så korkad var jag för 2 år sen. ^ Sen droppen som var för mkt, det var ju bara när vi skulle på tåget, vi stod på fel sida av perongen, så det var bara lägga bena på ryggen och springa. Vi höll på att missa tåget ^ haha

Kastar in två bilder. :)


Anette med all packning.


Så såg det ut när man flytta dit.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback