Mitt Liv.

Fotografering av Jonna idag.

Fy fan, denna natt har inte vart det minsta rolig. Har typ vaknat varje timme hela natten. =/ Gav upp när jag vaknade strax efter sju, då gick jag upp. Eller ja, slog på TV:n och kollade på The Voice. :)
Inte ens där kunde dom sluta snacka om Eriks flickvän. :P haha, sån humor! Hon Annika sa väl nått med, "hon har nog inte klivit av scenen än". HAHA!

Idag ska jag iväg till SMB och fotografera Jonna, vet inte säkert om Linn skulle med, eller inte. :) Det är sånt som visar sig när man hämtar upp Jonna. Ska bli ganska kul faktist, få en annan miljö än just Ludvika/Gränges. Får la se vad vi hittar på för ställen där borta då. :P haha

Efter det ska jag vidare till pappa, se om han lever idag. (A) haha, nej. Men vi ska kolla högtalare i morsans bil. :)

Fan, blogga ju inget igår nästan. :O Jag solade igår på kvällen. En vanlig 20-minutare ;)

Nej, nu ska jag kolla batteri i kameran och lite sånt!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback