Mitt Liv.

Fredagen var ju igår.

Jag skrev ju inte så mkt igår, och orkade verkligen inte sitta uppe när jag kom hem! Men nu ska jag väl försöka berätta va som skedde igår! ^^

Satt fan å spela TV spel bra länge igår eftermiddag, och det var kul som fan. Jag lura snutarna flera gånger ;P Fast jag själv inte ens viste man kunde göra det. haha, sen runt kvart i 5 drog jag ut till Johanna och skulle hämta dom, sen upp och hämta Cajsa, körde ner dom på discot. :) Så dom fick dansa lite dom små liven! ^ haha, sen in på willys och handla. Och sen hem till Johanna igen, där vi snodde Ronjas DS, och Johanna hon vart heelt galen av de där spelet. Dom säger ju att inte TVspel påverkar folk, men jag har sett motsatsen :P haha ^^

Sen runt halv 8 så började vi laga mat! :) Stuvade makaroner, och köttbullar! ^^ Gottigottgott! Sen vare bara att börja kolla på Idol Finalen.

Här börjar det väl, Tindra hade fått sig en chokladkaka av Annelie, och hon börja trycka i sig den. Tillslut fick hon ett sånt stort frispel så jag vart nästan rädd. :P haha, det var nog allt för mkt socker i den där kakan, än vad en liten klarar av :P HAHA. Sjuukt, kan man ju påstå! ^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback