Mitt Liv.

Godmorgon, kära blogg!

Idag är det inte många dagar kvar till julafton. Och imon ska jag jobba, fram till den 7 Januari! :) Görgen ringde och frågade om jag inte kunde komma och jobba lite på Ovako! =) Mkt trevligt kan det bli, med tanke på att lite finns kvar i skallen, men inte allt. :P haha..

Vaknade runt 7 imorse och kunde inte andas någonstans. :O Lite läskigt, så jag upp och pumpade näsan full med nässpray. ^ Och sen somnade jag om, till Görgen ringde och väckte mig. :P Men nu är jag vaken iaf, och väntar på mormor. Hon ska lämna garage nyckeln. :) Jag ska tanka morsans bil, och kära in den i garaget! Fick låna det, när mormor ändå är borta. För Peo åker med dom här tre dagarna!

Kanske ska åka till faster idag, med fader. Får se om hon är hemma, eller om hon jobbar. Han viste inte det. Så skulle ringa senare. :) haha.. Sen ikväll kommer Therese och jag ska trixa lite med hennes dator! Får se om jag förstår mig på sakerna. :P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback