Mitt Liv.

Har så ont i halsen.

Vaknade imorse och insåg att jag inte kunde svälja utan att nästan börja grina! =/ Det gjorde så ont i min hals. Trodde livet var slut eller iaf nära på. Haha..

Igår va jag med Johanna på kvällen, och vi drog hem till Josefin. Var där till klockan var runt 1. Haha, så kul vi hade, satt bara å snacka, å det var ena historien efter den andra. =/ haha ^

Idag ska jag köra Rasmus till SMB, sen hämtar jag honom nångång i kväll, eller nått! Annars vet jag inte va jag ska göra. Ska nog bara vara hemma. :)

Imon på TV:n går ju den där filmen då brudarna dansar på bardisken. :) Den måååste jag bara se.

Nej, nu blire te, och så ska jag se om halsen blir bättre!


Comments
Olivia säger:

har också sjukt ont i halsen.. kan inte svälja vatten ens!

Postat: - URL/Blogg: http://oliviaiss.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback