Mitt Liv.

Har sovit ut inatt.

Skönt som fan var det när jag vaknade, för då insåg jag att jag sovit mkt längre än till 7. :) Vaknade runt 10, heelt utvilad. Fast har lite ont i axeln, ingen aning om vad det beror på. =/ Kan vara för att jag sover på den varje natt, kan inte sova åt det andra hållet, pga massa hål i örat som fortfarande värker. Och inte så konstigt, jag insåg att ena örhänget hade åkt in i örat, och det gjorde förbannat ont att ta ur det måste jag säga. Haha.. Men nu sitter det ett lite större örhänge i, får la se om det sitter som det ska eller inte. :P

Ingen aning om vad denna dag har att erbjuda. =/ Ska försöka få tag i tomma CD-fodral. Men ingen aning om vart man kan hitta sånna. Får la leta tills jag dör, eller nått! ^ Måste iaf duscha, så jag blir ren. Kan inte gå runt å va hur lortig som hellst, julen närmar ju sig! ^^ haha


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback