Mitt Liv.

Hemma hos Frasse och Annalena.

MMS:ade just in bilder i föregående inlägg. Men tänkte jag skulle skriva lite oxå. :) Sitter nu hemma hos dom iaf, och har precis gjort färdigt mina knäck, nu ska vi börja på deras. Dom ska ju ha mandel i sina, så som jag inte kan ha. Eller kan, kan jag väl. Men blir nog inte att må så bra då! ^ haha

Senare när jag kommer hem, hade jag tänk jag skulle höra mig lite för. :P Får la se om jag får mig ett ja, eller ett nej! Vore ganska intressant, för å se om jag oxå kan ha som alla andra storbloggare. Eller ja, jag behöver ju inte få betalt i en summa, men iaf lite rabatt! ^

Var och hälsade på mormor innan jag gick hit, och hon mådde väl iaf hyfat bra. :) Hon bjöd på en god bakelse må jag säga, men fan så mätt jag blev av det. Kanske det som är meningen med det.

Nu är snart nästa knäcksats klar, så är väl lika bra jag rundar av detta. haha ^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback