Mitt Liv.

Hemma igen.

Nu är man hemma igen efter den lilla trippen man tog med Sandra upp till Elgiganten. :) Och man fick en redig chock när man såg vad fan mobilen kostade, så jag får nog allt vänta några månader, då dom kanske har gått ner lite i priset. Jag är ju ingen sån stor bloggare som kan tjata till mig pengar ;) haha, men kollade ju även på en sån digital fotoram, men det vart ingen sån heller. Dom var för dyra enligt morsan.

När jag kom hem gjorde jag lite käk, och la mig sen framför TV:n, kollade på 7 miljonärer. :) Den är fan ganska kul. Skrattar mkt till den filmen måste jag säga.

Nån gång här framöver så ramlar min 90210-box ner i brevlådan. En lite tidig julklapp till mig själv. Haha, eftersom att man har så mkt att göra om dagarna kan man ju lika gärna fylla på lite med en box. haha (A)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback