Mitt Liv.

Måndag igen.

Det känns som att tiden bara rinner fram, jag hinner knappt med fan! =/ Om inte annat känns det som att jag hela dagarna sätter rubriken som typ "Måndag". Och ja, jag vet inte! Men idag är det de iaf. :P haha ^^

Tänkte jag skulle ta mig en vända till dollar idag, morsan önska sig nått därifrån, och så ska jag kolla om dom har tomma CD-fodral! Det kan behövas tror jag! Sen kanske man hittar på nått mer. :P hehe, det är ju fan bara 18 dagar kvar till julafton. Och så tittar man ut, och inte en snöflinga på milsavstånd. haha

Vad ska man säga om gårdagen då? Eller ja kvällen igår? HaHa, har nog aldrig skrattat så mkt i hela mitt liv. Jag och Sara hade riiiktigt tråkigt måste jag säga, låg å dryga oss med nån Johan :P haha, jag fick aldrig höra han vråla, men däremot, kasta han ett hot mot mig :P haha ^ HUMOR!

Ska kanske ta mig en rök, och en macka! :P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback