Mitt Liv.

Nu är det snart ledighet på G.

Inte så många timmar kvar av denna arbetsdag heller! :) Sköönt det. Kom precis tillbaka från Camilla, va upp och hämtade lite pengar, vart kvar där en vända snackade lite skit å grejer! Men nu är jag som sagt tillbaka på arbetsplatsen, och inväntar den lilla ledighet! :P haha ^

Vet inte riktigt vad jag ska göra först idag när jag kommer hem. jo, tror jag städar först, sen väntar jag in morsan, och hör om hon kan va snäll och bleka min utväxt. :P Sen ska jag duscha. Skööönt! =) Haha

Imon kommer fucking tomten, hur coolt är inte det? Så löd ett SMS jag fick av Philip för flera år sen, och jag minns det än. För jag garvade nå så fruktansvärt åt det.

Ibland brukar min mamma fråga mig hur jag kan ha så bra minne, det man vill minnas det minns man ;) Haha, är det inte så med allt? Vill man så kan man.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback