Mitt Liv.

Nu är julbaket klart.

Nu har vi kladdat klart, det kan jag lova. Men det vart 6 st knäcksatser. Och det är alltid kul att kladda lite, inte varje dag man gör det i min ålder ^ Men sen avslutade vi julbaket med lite rispuffar och choklad. Så får la se hur det blir med den. :P haha, har inte tagit nå bilder, orkade inte släpa på min kamera. :P

Morsan slutar om 20 minuter, så ska väl vandra hem snart, iaf så att hon slipper skälla på mig att jag inte diskat. Jag gör det sen när hon är hemma. Och sen har jag lite saker att bränna ut från datorn, känns jobbigt, för jag minns inte hur fan jag gjorde sist. Men ska se om jag hittar telefon numret till PackardBell. :P haha ^

Nu ska jag pissa, sen smaka knäck! :)  


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback