Mitt Liv.

Nu har något hänt, som inte får hända.

Jag låg i sängen och läste en bok, samtidigt som jag lyssnade på musik i datorn. Helt plötsligt slutar musiken, och datorn ger ifrån sig ett sånt vrål, att jag trodde skiten skulle explodera. Det var läskigt som fan. Iaf, så kastade jag mig upp för att se vad det var som hände, och då ser jag en blå skärm med massa text om mitt Windows. Så jag slog av datorn omedelbart, och vågade inte starta upp datorn fören jag läst ut boken, och snackat med farsan. :P

Iaf, så har jag en gammal bärbar hårddisk, som jag tänkte jag kunde föra över alla bilder till. För jag har nämnligen vart med om en liknande händelse, då min externa hårddisk åkte ner i golvet, och gick sönder, med över 5000 bilder. Som bara försvann ^ haha, så vill inte vara med om nått liknande igen. Men inte gick det att få igång den där externa. Så nu sitter jag här, och har snart hundra skivor i knät, som jag bränt ut. haha, jobbigt kan man tycka. Men vad gör man inte för säkerheten?? :P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback