Mitt Liv.

Ovako dag fem.

Missade ju en rubrik igår ju, på dag fyra. Men skit samma. :P

Imorse kände jag för att dra ut på tiden lite, så jag satt mig ner och öppnade alla kuvert för hand. :P Med en sån där gammeldags kniv man öppnar brev med. Haha, så det tog lite längre tid än vanligt. Och bra var väl det, med tanke på att det går fort som fan annars! Och det är ju bara jobbigt. Haha..

Idag ska jag iväg med bilen till mamma vid 4, så hon får handla lite. Eller ja, jag ska väl med jag oxå. Men ah, hon som ska handla. :P Igår var man ute med Therese en vända, och kollade runt lite. Länge sen man var ute. Haha.. ^^ Hon hade köpt sig en grym mobil. Efter min lön, ska jag göpa mig en ny jag med! =)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback