Mitt Liv.

Ovako dag tre.

Nu är jag inne på tredje dagen, och den började väl inte på topp kan man säga. :P Först fick jag skotta bilen hemma, det var väl typ ett berg på den. =/ Sen när man väl hade fått bort all den snön, och man kom ut på stora vägen, då hade man nån 30 körare framför sig. Gick i 60 fram tills efter Lernbo. Jobbigt, men sant! Sen kom man hit, och det är en helvmeter snö in till dörren, det var ju inte heller det roligaste. Och jag försökte skotta, men tjena, det satt ju fan fast, så jag gav upp. Ska gå ut lite senare och kolla om man kan göra nått åt det ^ haha

Va nyss upp till Patrik, och kollade med honom, om han kunde hjälpa mig med en faktura =) Och siddu, det kunde han allt göra. Så nu kan jag skicka iväg den. Sköönt som fan! Slippa ligga sömnlös över det (A) haha..

Idag ska jag käka lunch med Andreas :) Har saknat honom massor, inte sett han på 2 ½ år! :O Det är lite jobbigt, med tanke på att vi lovade vandra att vi skulle ses lite då och då! :P

Nej, nu ska jag kolla runt lite innan posten kommer! ^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback