Mitt Liv.

Saknar faktiskt Ovako lite.

Eller ja, inte om man ser på det från ena sidan, då det var långa dagar, och inte så mkt att göra. Men när man ser på det från andra sidan då man skaffade sig nya vänner, och man hade det trevligt om dagarna. :P Grabbarna höll ju på och renovera så det vart ju en hel del häng med dom, då jag fick måla dörrkarmarna :P haha ^^

Hittade lite bilder här och där på olika saker vi hade för oss. Och det var väl nästan allt utom att jobba :P haha ^


Vi stylade om Robin :P


Två gånger ;P


Sen åkte fan tom. jag på en omstyling. :P


Då fick jag nog och slog ner han ;P haha ^


Men ah, han gilla inte att jag rökte, så han såg till jag inte skulle kunna det nå mer :P haha


Sen hade vi våra fikastunder. :) haha ^


Gjorde även en fågelskrämma ;P


Jonna var ju även med och workade =)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback