Mitt Liv.

Solat och promenad.

Therese kom hit en vända, och så vandrade vi upp på stan. Men kom upp lite tidigare än vad vi egentligen skulle ha, så vi vandrade en lite längre väg, och sen ner för att hämta upp hennes bil. För att senare ta oss till Meddo. :) Där mötte vi upp Sandra, och så solade vi, vart en 20 minutare ;P Sköönt som fan måste jag säga, men kändes som näsan hade sprängt bort. :O Det var inte så skönt. Där inne skulle jag även köpa en haribo påse, men fick inte ner den, så Marcus och Sandra började skaka på hela maskinen. HAHA. Det var kul :P haha ^

Måste bara säga en sak, Andra Avenyn blir bara sämre och sämre hela tiden, men programmet som var idag, det var ett av dom bättre på flera veckor, då det hände saker hela tiden i detta. Men så som det sluta, det är ju meningslöst.

Nu ska jag snart sova, ska se om days.nu har lagt upp nå mer delar av mina serier! :P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback