Mitt Liv.

Söndag, veckans vilodag.

Fredagen var helt kanon, tack alla brudar! =) Var hemma hos Linda på kvällen, och spelade lite GH. Mkt roligt må jag säga, men inte fan fick jag spela the devil song. :P Eller ja, inte för att jag ville det heller. Men hade velat prova på den. haha ^ Var ut och träffade Rikard en vända på kvällen, länge sen man såg honom faktiskt. Sen drog vi alla in på krogen, två fulla bilar vart vi. :) Jag hade hur kul som hellt kan jag lova. Men fan va ont i axeln jag fick där inne. :P Dansade som aldrig förr. haha.. Var väl hemma runt 2 eller nått, vi gick ut lite före alla andra, så det inte vart kaos! ^

På lördagen när jag vaknade hade jag ännu ondare i min axel, trodde nån hade slitit av den. Så när jag snackade med Johanna senare på kvällen, var jag tvungen att fråga om jag hade fått stryk på kvällen innan. :P Så ont hade jag. haha ^
Drog på mig lite kläder och så stack jag ut när pappa kom och hämtade mig, så föjlde jag med han hem en vända, för att han skulle hjälpa mig att välja pension :O haha ^ Jag är liksom inte ens 25 bast. Men iaf så fick jag det gjort. Sen vandrade jag till Willys och handlade lite. Sen hem och kolla på New Moon igen, den är ju så grymt jäävla bra alltså! :) Me like.

Denna dag vet jag inte vad det blir av, får la se vad som händer. :P Kanske ska hem till Frasse och AnnaLena, och göra lite knäck. :) Får se om han hör av sig eller inte, annars kanske jag vandrar hem till mormor en vända. Hon är ju hemma över helgerna. :)

Nej, nu ska jag ta och försöka få lite hjälp med min blogg! =)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback